Poza kompleksową obsługą kampanii promocyjnych świadczymy również pomoc przy pozyskiwaniu środków unijnych na realizację działań marketingowych oraz pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji rozliczeniowej.
Zobacz co i dla kogo zrobiliśmy:

GRAAL – CERTYFIKOWANA JAKOŚĆ I TRADYCJA
Kampania pn. „Promocja produktów z certyfikatem Jakość Tradycja i Rolnictwo Ekologiczne – Filety ze śledzia w oleju, Filety z makreli w wodzie z cytryną i

POLSKI POMIDOR – ZWYCZAJNIE NIEZWYKŁY STAWIAM NA POLSKIE POMIDORY II
Główną ideą projektów przygotowanych dla naszego Klienta – Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, było pogłębienie wiedzy konsumenckiej na temat korzyści wynikających z włączenia

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU
Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

NIEZRÓWNANY SMAK WYJĄTKOWY AROMAT
Celem kampanii, zrealizowanej dla firmy Bialski Owoc Sp. z o.o., była promocja 24 odmian jabłek, uprawianych w ramach systemu jakości żywności, na rynku lokalnym, krajowym

MLEKO NA WAGĘ ZŁOTA
Kampania zrealizowana dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu, której celem było wypromowanie sztandarowego produktu Spółdzielni – Mleka Łowickiego. Ambasadorem był Mistrz Olimpijski – Zbigniew Bródka.

MISJA HANDLOWA W IRAKU
Głównym celem projektu, zrealizowanego dla naszego Klienta – Stowarzyszenia Innowatorów Wsi, było wykreowanie pozytywnego wizerunku polskich producentów drobiu wśród zagranicznych konsumentów. Przekaz kampanii skierowany był

BITWA NA DROBIOWE SMAKI
„Bitwa na drobiowe smaki”, czyli ogólnopolski konkurs kulinarny adresowany do uczniów szkół ponadpodstawowych, zrealizowany dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj. Celem projektu było

SZUKAJ I KUPUJ POLSKIE WARZYWA I OWOCE ORAZ PYTAJ O POLSKIE, SZUKAJ DOBREGO MIĘSA WIEPRZOWEGO
Kampanie zrealizowane dla Związku Zawodowego Rolników „Ojczyzna”, miała na celu uświadomienie konsumentom zalet kupowania i spożywania polskiego mięsa wieprzowego oraz warzyw i owoców pochodzących z

DRÓB JEDZ, BY SZYBCIEJ BIEC
Kampania informacyjno-promocyjna przeprowadzona dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj. Główną ideą projektu było umocnienie pozycji polskiego mięsa drobiowego w nawykach żywieniowych osób aktywnych

Z DROBIEM NA DECIE W INTERNECIE
Projekt zrealizowany dla Krajowej Rady Drobiarstwa skierowany do youtuberów miał za zadanie wypromowanie polskiego mięsa drobiowego podczas eventu Likes Festiwal w Gdańsku. Główne założenia kampanii

WSZYSTKIE PRZEDSZKOLAKI LUBIĄ KURCZAKI
Kampania hasłem „Wszystkie przedszkolaki lubią kurczaki” przeprowadzona dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj. Głównymi założeniami projektu było propagowanie diety opartej na polskim mięsie

NA DROBIOWEJ DIECIE Z DZIECKIEM W DUECIE
Dla naszego Klienta – Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj – przeprowadziliśmy dwie edycje kampanii pn. „Zwalczanie mitów wśród lekarzy o szkodliwości mięsa drobiowego”.Celem,

POLSKI DRÓB – ZDROWA PRZYSZŁOŚĆ SENIORA
Kampanię promocyjną pt. „Promocja drobiu oraz obalenie mitów związanych z drobiem wśród słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku” zrealizowaliśmy dla naszego stałego Klienta – Związku Zawodowego Rolników

JEDZ WIEPRZOWE BO TO ZDROWE
W trakcie realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn. „Promocja mięsa wieprzowego, w tym mięsa rodzimych ras świń, wśród słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku”, zrealizowanej dla Związku Zawodowego Rolników

MLEKO – TOWARZYSZ NA CAŁE ŻYCIE
Projekt pn. „Promocja polskich produktów mlecznych wśród seniorów”, zrealizowany dla Związku Zawodowego Rolników Ojczyzna, którego głównym założeniem było przekazanie grupom docelowym, czyli polskim seniorom, również

TRADYCYJNIE I ZE SMAKIEM – KIEŁBASY KONIAREK
Kampania dla konsorcjum firm „Koniarek” i „Pewniak i Spółka” zrealizowana pn. „Promocja certyfikowanych kiełbas i mięsa wieprzowego” miała na celu wypromowanie produktów wędliniarskich wytwarzanych w

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ POTWIERDZONA CERTYFIKATEM QAFP
Kampania „Promocja produktów z certyfikatem QAFP – kabanosy wieprzowe, salceson brunszwicki, mięso wieprzowe oraz trzoda chlewna”, prowadzona pod hasłem „Najwyższa jakość potwierdzona certyfikatem QAFP” to

ŁOWICZ ŁĄCZY TRADYCYJNIE
Kampania zrealizowana dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu była odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta, który docenia rodzime pochodzenie produktu i kieruje się potrzebą wspierania polskiego

SERY MLEKPOLU – JAKOŚĆ TRADYCJA
Celem kampanii zrealizowanej dla Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol” w Grajewie była promocja czterech serów oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja – Sera Gouda, Sera Salami, Sera Złoty Mazur

SPOTKANIE ZE SMAKIEM
Celem, który przyświecał kampanii przeprowadzonej dla konsorcjum złożonych z firm Madej Wróbel Sp. z o.o. i Wysokiej Grzędy było przekazywanie aktualnym i potencjalnym konsumentom rzetelnych

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ INDYKA W SYSTEMIE QAFP
Kampania zrealizowana dla jednego z największych producentów mięsa indyczego w naszym kraju Bomadek Sp. zo.o., miała na celu promocję produktów oznaczonych certyfikatem QAFP. Działania przeprowadzone

MAJONEZ BIAŁUTY – DOBRE Z NATURY
Kampania dla konsorcjum firm Białuty Sp. z o.o. i Sadpol Maciej Radecki miała na celu przedstawienie możliwie jak największej grupie aktualnych i potencjalnych konsumentów kompleksowej

DOBRE Z NATURY oraz TERAZ BARDZO MODNE JEST, ABY EKO JAJKA JEŚĆ
Kampania zrealizowana dla konsorcjum firm Białuty Sp. z o.o. oraz Ferma Kur Niosek Tomasz Brzozowski skierowana do konsumentów w wieku 20-55 lat, podejmujących codzienne decyzje