Zrealizowane kampanie informacyjno-promocyjne

Poza kompleksową obsługą kampanii promocyjnych świadczymy również pomoc przy pozyskiwaniu środków unijnych na realizację działań marketingowych oraz pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji rozliczeniowej.

Zobacz co i dla kogo zrobiliśmy:

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

Czytaj więcej »
MLEKO NA WAGĘ ZŁOTA

Kampania zrealizowana dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu, której celem było wypromowanie sztandarowego produktu Spółdzielni – Mleka Łowickiego. Ambasadorem był Mistrz Olimpijski – Zbigniew Bródka.

Czytaj więcej »
MISJA HANDLOWA W IRAKU

Głównym celem projektu, zrealizowanego dla naszego Klienta – Stowarzyszenia Innowatorów Wsi, było wykreowanie pozytywnego wizerunku polskich producentów drobiu wśród zagranicznych konsumentów. Przekaz kampanii skierowany był

Czytaj więcej »
BITWA NA DROBIOWE SMAKI

„Bitwa na drobiowe smaki”, czyli ogólnopolski konkurs kulinarny adresowany do uczniów szkół ponadpodstawowych, zrealizowany dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj. Celem projektu było

Czytaj więcej »
DRÓB JEDZ, BY SZYBCIEJ BIEC

Kampania informacyjno-promocyjna przeprowadzona dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj. Główną ideą projektu było umocnienie pozycji polskiego mięsa drobiowego w nawykach żywieniowych osób aktywnych

Czytaj więcej »
JEDZ WIEPRZOWE BO TO ZDROWE

W trakcie realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn. „Promocja mięsa wieprzowego, w tym mięsa rodzimych ras świń, wśród słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku”, zrealizowanej dla Związku Zawodowego Rolników

Czytaj więcej »
MLEKO – TOWARZYSZ NA CAŁE ŻYCIE

Projekt pn. „Promocja polskich produktów mlecznych wśród seniorów”, zrealizowany dla Związku Zawodowego Rolników Ojczyzna, którego głównym założeniem było przekazanie grupom docelowym, czyli polskim seniorom, również

Czytaj więcej »
ŁOWICZ ŁĄCZY TRADYCYJNIE

Kampania zrealizowana dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu była odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta, który docenia rodzime pochodzenie produktu i kieruje się potrzebą wspierania polskiego

Czytaj więcej »
SPOTKANIE ZE SMAKIEM

Celem, który przyświecał kampanii przeprowadzonej dla konsorcjum złożonych z firm Madej Wróbel Sp. z o.o. i Wysokiej Grzędy było przekazywanie aktualnym i potencjalnym konsumentom rzetelnych

Czytaj więcej »
ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer