Kampanie zrealizowane dla Związku Zawodowego Rolników „Ojczyzna”, miała na celu uświadomienie konsumentom zalet kupowania i spożywania polskiego mięsa wieprzowego oraz warzyw i owoców pochodzących z rodzimych upraw.
W trakcie trwania kampanii skupiono się na przede wszystkim na umocnieniu wizerunku polskich producentów, tak aby stali się oni pierwszym wyborem nabywców podczas codziennych zakupów.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- banery Web – kilka milionów wyświetleń na platformach ogólnopolskich,
- strona www,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- kampania billboardowa,
- spot reklamowy,
- reklama prasowa,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych (publikacja),
- sesja fotograficzna,
- udział w targach Warsaw Food Expo (Nadarzyn),
- wysyłka materiałów promocyjnych do podmiotów należących do grupy HoReCa.