LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie), podczas obchodów Światowych Dni Młodzieży.

Grupą docelową, do której kierowaliśmy przekaz kampanii, była młodzież, przez którą rozumiemy studentów oraz osoby uczące się i pracujące – prowadzące samodzielne gospodarstwa domowe, dokonujące zakupów i dysponujące własnymi środkami finansowymi.

Celem projektu było poszerzenie świadomości konsumenckich i zachęcenie konsumentów do zakupu i spożywania mięsa drobiowego, zwiększenie udziału procentowego mięsa drobiowego w sprzedaży restauracji obsługujących turystów i pielgrzymów oraz promocja pozytywnego wizerunku Polski.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram),
  • gadżety reklamowe,
  • współpraca z restauracjami prosperującymi na terenie Warszawy i Krakowa,
  • przeprowadzenie degustacji wśród pielgrzymów,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie i kolportaż materiałów poligraficznych (informator).

NIEZRÓWNANY SMAK WYJĄTKOWY AROMAT

Celem kampanii, zrealizowanej dla firmy Bialski Owoc Sp. z o.o., była promocja 24 odmian jabłek, uprawianych w ramach systemu jakości żywności, na rynku lokalnym, krajowym

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 46 862 96 57,
tel.: 46 862 83 64
mobile: 606 26 26 70

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer