NIEZRÓWNANY SMAK WYJĄTKOWY AROMAT

Celem kampanii, zrealizowanej dla firmy Bialski Owoc Sp. z o.o., była promocja 24 odmian jabłek, uprawianych w ramach systemu jakości żywności, na rynku lokalnym, krajowym oraz na terenie Państw członkowskich UE.
Projekt skierowany był do grupy docelowej, którą stanowili mieszkańcy średnich i dużych miast, w tym głównie do kobiet odpowiedzialnych za zakupy spożywcze w swoim gospodarstwie domowym.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • udział w targach Fruit Attraction (Madryt),
  • udział w targach Fruit Logistica (Berlin),
  • udział w targach Food Expo w Herning,
  • nagranie i emisja spotu reklamowego,
  • streaming na żywo,
  • film promocyjny,
  • utworzenie i prowadzenie strony www,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • kampanie internetowe,
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 46 862 96 57,
tel.: 46 862 83 64
mobile: 606 26 26 70

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer