POLSKI POMIDOR – ZWYCZAJNIE NIEZWYKŁY STAWIAM NA POLSKIE POMIDORY II

Główną ideą projektów przygotowanych dla naszego Klienta – Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, było pogłębienie wiedzy konsumenckiej na temat korzyści wynikających z włączenia do codziennej diety polskich pomidorów uprawianych pod osłonami.

Projekt skierowany był do grupy docelowej dbającej o zdrowy tryb życia i prawidłowy sposób odżywiania, w tym do wszystkich potencjalnych konsumentów, a w szczególności osób decyzyjnych, odpowiedzialnych za zakup produktów spożywczych (głównie kobiet w przedziale wiekowym 25 – 54, dbających o prawidłowo zbilansowaną dietę swoich dzieci i wnucząt).

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • utworzenie i aktualizacja stron www,
  • reklama prasowej,
  • gadżety reklamowe,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • emisja banerów internetowych na portalach o zasięgu ogólnopolskim,
  • nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego duetu kucharzy – Łukasza Konika i Sebastiana Cichego (YouTube);
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych,
  • reklamie outdoorowej w 37 lokalizacjach,
  • udział w Dożynkach Prezydenckich w Spale,
  • udział w Bitwie Pomidorowej,
  • udział w XIX Dniach Ogrodnika,
  • udział w Targach Invest Hotel.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

NIEZRÓWNANY SMAK WYJĄTKOWY AROMAT

Celem kampanii, zrealizowanej dla firmy Bialski Owoc Sp. z o.o., była promocja 24 odmian jabłek, uprawianych w ramach systemu jakości żywności, na rynku lokalnym, krajowym

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 46 862 96 57,
tel.: 46 862 83 64
mobile: 606 26 26 70

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer