BITWA NA DROBIOWE SMAKI

„Bitwa na drobiowe smaki”, czyli ogólnopolski konkurs kulinarny adresowany do uczniów szkół ponadpodstawowych, zrealizowany dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj.

Celem projektu było zmotywowanie młodych kucharzy do doskonalenia swoich umiejętności kulinarnych, zachęcenie ich do wykorzystywania mięsa drobiowego w codziennej diecie oraz podczas rozwijania swojej ścieżki zawodowej, zademonstrowanie oryginalnych i kreatywnych sposobów na wykorzystanie mięsa drobiowego i obalenie mitów na jego temat.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • przeprowadzenie eliminacji w 12 regionach Polski,
  • organizacja ogólnopolskiego Wielkiego Finału,
  • nagrody dla uczestników konkursu,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • nagranie i emisja na kanale YouTube eliminacji regionalnych i finału,
  • Emisja w TVP 12 minutowej relacji z finału
  • strona www,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów promujących konkurs.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 46 862 96 57,
tel.: 46 862 83 64
mobile: 606 26 26 70

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer