SERY MLEKPOLU – JAKOŚĆ TRADYCJA

Celem kampanii zrealizowanej dla Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol” w Grajewie była promocja czterech serów oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja – Sera Gouda, Sera Salami, Sera Złoty Mazur oraz Sera Królewskiego z Kolna. Realizując projekt skupiliśmy się na podkreśleniu zarówno walorów smakowych, jak i kulinarnych zastosowań promowanych produktów. Ponadto, w trakcie trwania kampanii, rozpowszechnialiśmy informacje na temat samego certyfikatu Jakość Tradycja oraz warunków, jakie musi spełniać produkt, by otrzymać konkretną certyfikację.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
  • udział w targach SIAL PARIS,
  • nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego znanych kucharzy – Łukasza Konika i Sebastiana Cichego (YouTube),
  • strona www,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • nagranie i emisja spotu radiowego,
  • reklama prasowa,
  • sesja zdjęciowa,
  • kampania billboardowa,
  • banery web zamieszczone na portalach ogólnopolskich,
  • streaming na żywo z pokazu gotowania,
  • degustacje w sklepach wielkopowierzchniowych,
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer