TRADYCYJNIE I ZE SMAKIEM – KIEŁBASY KONIAREK

Kampania dla konsorcjum firm „Koniarek” i „Pewniak i Spółka” zrealizowana pn. „Promocja certyfikowanych kiełbas i mięsa wieprzowego” miała na celu wypromowanie produktów wędliniarskich wytwarzanych w systemie jakości QAFP. Realizując projekt skupiliśmy się na zwiększaniu świadomości konsumentów na temat dostępności certyfikowanych produktów. Przekazywaniu informacji na temat systemów jakości żywności, takich jak Jakość Tradycja i QAFP. Nasze działania skupiły się również wokół zmiany trendów zakupowych i nawyków żywieniowych konsumentów.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • nagranie i emisja spotu reklamowego w telewizji ogólnopolskiej,
  • udział w evencie Święto Róży w Kutnie,
  • pokaz gotowania na żywo,
  • udział w targach Salima (Czechy),
  • nagranie i emisja spotu radiowego,
  • strona www,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • kampania billboardowa,
  • oklejanie witryn sklepów firmowych,
  • oklejanie samochodów firmowych,
  • sesja fotograficzna promowanych produktów,
  • gadżety reklamowe,
  • degustacje w sklepach firmowych,
  • reklama prasowa,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 46 862 96 57,
tel.: 46 862 83 64
mobile: 606 26 26 70

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer