NAJWYŻSZA JAKOŚĆ POTWIERDZONA CERTYFIKATEM QAFP

Kampania „Promocja produktów z certyfikatem QAFP – kabanosy wieprzowe, salceson brunszwicki, mięso wieprzowe oraz trzoda chlewna”, prowadzona pod hasłem „Najwyższa jakość potwierdzona certyfikatem QAFP” to projekt zrealizowany dla konsorcjum firm – Zakład Mięsny „Wierzejki” J. M. Zdanowscy Spółka Jawna i Gospodarstwo Rolne Michał Grochowski.

Celem, który przyświecał niniejszej kampanii informacyjno-promocyjnej była próba dotarcia i przekazania wiedzy na temat produktów oznaczonych certyfikatem QAFP do jak najliczniejszej grupy odbiorców, stanowiących bazę potencjalnych klientów, czyli do osób w wieku produkcyjnym (18-64 lat), zwracających uwagę na jakość spożywanych produktów, które na co dzień zajmują się zakupami spożywczymi.

Realizując projekt, skupiliśmy się na zwiększeniu poziomu zaufania konsumentów poprzez informowanie ich o korzyściach płynących ze spożywania mięs certyfikowanych oraz podkreśleniu, że zarówno zwierzęta hodowane na mięso, jak i wytwarzane z niego produkty objęte certyfikatem, charakteryzują się najwyższą jakością, kontrolowaną na każdym etapie hodowli i produkcji.
Naszym celem było również zwiększenie rozpoznawalności znaku QAFP, tak, aby na stałe zakorzenił się on w świadomości kupujących i stał się ich pierwszym wyborem podczas codziennych zakupów spożywczych.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
  • emisja spotu reklamowego w stołecznej komunikacji miejskiej (Metro i Tramwaje Warszawskie),
  • strona www,
  • kampania w mediach społecznościowych,
  • banery web na portalach ogólnopolskich,
  • nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego znanych kucharzy – Łukasza Konika i Sebastiana Cichego (YouTube),
  • reklama prasowa,
  • degustacje w sklepach firmowych,
  • oklejanie aut firmowych,
  • udział w XXVII Międzynarodowych Dniach z Doradztwem Rolniczym w Siedlcach,
  • gadżety reklamowe,

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer