JEDZ WIEPRZOWE BO TO ZDROWE

W trakcie realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn. „Promocja mięsa wieprzowego, w tym mięsa rodzimych ras świń, wśród słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku”, zrealizowanej dla Związku Zawodowego Rolników Ojczyzna, przeprowadziliśmy kilkanaście działań marketingowych, których celem była promocja polskiego mięsa wieprzowego.

Najważniejszym z założeń kampanii było dotarcie do jak najliczniejszej ilości odbiorców należących grup docelowych, czyli do polskich seniorów, w tym do osób uczęszczających na zajęcia organizowane przez Uniwersytety Trzeciego Wieku, i przekazaniu im rzetelnych informacji na temat korzyści płynących ze spożywania polskiej wieprzowiny. W swoich działaniach, skupiliśmy się na obalaniu mitów, krążących wokół tego gatunku mięsa, przypomnieniu odbiorcom o istnieniu rodzimych ras świń, podkreśleniu konieczność odbudowy ich pogłowia oraz zaprezentowaliśmy szerokie zastosowanie kulinarne polskiej wieprzowiny.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • strona www,
  • konkurs kulinarny przeprowadzony za pośrednictwem dedykowanej strony www,
  • nagrody rzeczowe dla zwycięzców konkursu kulinarnego,
  • kampania w mediach społecznościowych,
  • reklama prasowa,
  • banery web,
  • wysyłka materiałów informacyjno-promocyjnych do Uniwersytetów Trzeciego Wieku,
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 46 862 96 57,
tel.: 46 862 83 64
mobile: 606 26 26 70

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer