MLEKO NA WAGĘ ZŁOTA

Kampania zrealizowana dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu, której celem było wypromowanie sztandarowego produktu Spółdzielni – Mleka Łowickiego. Ambasadorem był Mistrz Olimpijski – Zbigniew Bródka.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • kampania billboardowi – 550 nośników,
  • spot reklamowy,
  • loteria promocyjna z nagrodami,

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer