ŁOWICZ ŁĄCZY TRADYCYJNIE

Kampania zrealizowana dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu była odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta, który docenia rodzime pochodzenie produktu i kieruje się potrzebą wspierania polskiego rynku.
Celem projektu było zwiększenie rozpoznawalności łowickich produktów objętych certyfikatem „Jakość Tradycja”, wzrost rozpoznawalności samego certyfikatu, jako krajowego systemu jakości żywności, który gwarantuje wysoką jakość i tradycyjne pochodzenie produktów oraz informowanie konsumentów o prozdrowotnych i smakowych walorach promowanych produktów.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
  • udział w targach Warsaw Food Expo,
  • udział w targach PLMA (Amsterdam),
  • degustacje w sklepach wielkopowierzchniowych,
  • strona www,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • nagranie i emisja spotu radiowego,
  • reklama prasowa,
  • sesja zdjęciowa,
  • kampania billboardowa,
  • banery web zamieszczone na portalach branżowych,
  • streaming na żywo z pokazu gotowania,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie folderu promocyjnego „Gotuj z Łowiczem”,
  • oklejanie aut firmowych,
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

    LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

    Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

    ul. Mieszka I-go 6,
    96-500 Sochaczew
    tel.: 505 185 512,
    tel.: 606 262 770,
    tel.: 606 262 670,
    tel.: 46 862 96 57

    e-mail: biuro@it3.pl

    skype: it3.pl-menadzer