Kampania zrealizowana dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu była odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta, który docenia rodzime pochodzenie produktu i kieruje się potrzebą wspierania polskiego rynku.
Celem projektu było zwiększenie rozpoznawalności łowickich produktów objętych certyfikatem „Jakość Tradycja”, wzrost rozpoznawalności samego certyfikatu, jako krajowego systemu jakości żywności, który gwarantuje wysoką jakość i tradycyjne pochodzenie produktów oraz informowanie konsumentów o prozdrowotnych i smakowych walorach promowanych produktów.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
- udział w targach Warsaw Food Expo,
- udział w targach PLMA (Amsterdam),
- degustacje w sklepach wielkopowierzchniowych,
- strona www,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- nagranie i emisja spotu radiowego,
- reklama prasowa,
- sesja zdjęciowa,
- kampania billboardowa,
- banery web zamieszczone na portalach branżowych,
- streaming na żywo z pokazu gotowania,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie folderu promocyjnego „Gotuj z Łowiczem”,
- oklejanie aut firmowych,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.