Celem, który przyświecał kampanii przeprowadzonej dla konsorcjum złożonych z firm Madej Wróbel Sp. z o.o. i Wysokiej Grzędy było przekazywanie aktualnym i potencjalnym konsumentom rzetelnych informacji na temat produktów certyfikowanych – sposobie ich wytwarzania, wartościach odżywczych oraz najwyższej jakości mięsa i jaj – pozyskiwanych wyłącznie ze zdrowych, odpowiednio karmionych i hodowanych w godnych warunkach, zwierząt.
Przeprowadzone przez nas działania wpłynęły na zwiększenie poziomu rozpoznawalności produktów oznaczonych certyfikatami QAFP oraz Rolnictwo Ekologiczne. Realizując kampanię pogłębiliśmy wiedzę konsumentów na temat prozdrowotnych właściwości certyfikowanych wyrobów mięsnych i jaj ekologicznych oraz przedstawiliśmy szereg ich zastosowań kulinarnych.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
- nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego znanych kucharzy – Jurka Sobieniaka i Andrzeja Andrzejewskiego (YouTube),
- udział w targach Polagra Food Poznań,
- udział w targach HoReCa Kraków,
- udział w targach Indagra Food Rumunia,
- strona www,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram),
- nagranie i emisja spotu radiowego,
- reklama prasowa,
- sesja zdjęciowa,
- degustacje w sklepach firmowych,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych,
- opracowanie graficzne i wykonanie materiałów POS.