Głównym celem projektu, zrealizowanego dla naszego Klienta – Stowarzyszenia Innowatorów Wsi, było wykreowanie pozytywnego wizerunku polskich producentów drobiu wśród zagranicznych konsumentów.
Przekaz kampanii skierowany był do grupy docelowej, którą stanowili uczestnicy targów międzynarodowych Agro-Food, , do których należeli sprzedawcy, producenci, restauratorzy, hurtownicy, a także goście mieszkający w Iraku oraz w państwach ościennych.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- wykupienie powierzchni, budowa i obsługa stoiska na targach Agro-Food w Iraku,
- zakup biletów lotniczych i zakwaterowanie polskich przedstawicieli producentów i przetwórców mięsa drobiowego,
- opracowanie graficzne i merytoryczne broszury informacyjnej na targi (wraz z tłumaczeniem na j. angielski i j. arabski),
- opracowanie graficzne i wykonanie gadżetów reklamowych,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych,
- organizacja spotkań B2B z przedstawicielami firm z branży przetwórstwa, handlu i importu żywności.