MLEKO – TOWARZYSZ NA CAŁE ŻYCIE

Projekt pn. „Promocja polskich produktów mlecznych wśród seniorów”, zrealizowany dla Związku Zawodowego Rolników Ojczyzna, którego głównym założeniem było przekazanie grupom docelowym, czyli polskim seniorom, również tym uczęszczającym na zajęcia organizowane przez Uniwersytety Trzeciego Wieku, rzetelnych informacji na temat prozdrowotnych właściwości polskich produktów mlecznych. W swoich działaniach, skupiliśmy się – przede wszystkim – na obalaniu mitów krążących wokół tej grupy produktów oraz na zaprezentowaniu ich kulinarnych zastosowań.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • strona www,
  • kampania w mediach społecznościowych,
  • reklama prasowa,
  • banery web,
  • wysyłka materiałów informacyjno-promocyjnych do Uniwersytetów Trzeciego Wieku,
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer