GRAAL – CERTYFIKOWANA JAKOŚĆ I TRADYCJA

Kampania pn. „Promocja produktów z certyfikatem Jakość Tradycja i Rolnictwo Ekologiczne – Filety ze śledzia w oleju, Filety z makreli w wodzie z cytryną i pieprzem, Filety z makreli grillowane w oliwie z oliwek, Filet ze śledzia w sosie pomidorowym, Filet z makreli w oleju, Filet z makreli w sosie pomidorowym, Łosoś wędzony na zimno w plastrach BIO”, przeprowadzona dla konsorcjum firm Graal S.A. i Koral S.A.

Celem kampanii była szeroko pojęta promocja produktów oznaczonych certyfikatem „Jakość Tradycja i „Rolnictwo Ekologiczne”. W trakcie kampanii przekazywaliśmy grupie docelowej rzetelne informacje na temat korzyści płynących ze stosowania diety opartej na certyfikowanych produktach rybnych.

Działania podjęte podczas kampanii, pozwoliły nam rozpowszechniać informacje na temat samego znaku „Jakość Tradycja” – omówić szczegółowo warunki, jakie musi spełniać produkt, by stał się produktem certyfikowanym oraz zadbać o to, aby logotyp stał się rozpoznawalny i poszukiwany przez konsumentów podczas podejmowania decyzji zakupowych.

Niniejsza kampania miała na celu osiągnięcie trzech głównych założeń, takich jak:

  1. Podniesienie rozpoznawalności produktów z certyfikatem „Jakość Tradycja” i „Rolnictwo Ekologiczne” (popularyzacja oznaczeń produktów certyfikowanych i zakorzenienie ich w świadomości konsumentów).
  2. Wzrost sprzedaży produktów oznaczonych certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz „Rolnictwo Ekologiczne”.
  3. Edukacja konsumentów na temat korzyści płynących z włączenia ryb do codziennej diety.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • nagranie i emisja spotu reklamowego w telewizji ogólnopolskiej,
  • reklama prasowa,
  • nagranie i emisja spotu w lokalnej rozgłośni radiowej,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram),
  • nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego duetu kucharzy – braci Budnik (YouTube);
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych – publikacji, ulotki marketingowej oraz toreb papierowych,
  • reklama outdoorowa na terenie Trójmiasta.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

NIEZRÓWNANY SMAK WYJĄTKOWY AROMAT

Celem kampanii, zrealizowanej dla firmy Bialski Owoc Sp. z o.o., była promocja 24 odmian jabłek, uprawianych w ramach systemu jakości żywności, na rynku lokalnym, krajowym

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer