DRÓB JEDZ, BY SZYBCIEJ BIEC

Kampania informacyjno-promocyjna przeprowadzona dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj. Główną ideą projektu było umocnienie pozycji polskiego mięsa drobiowego w nawykach żywieniowych osób aktywnych fizycznie, prowadzących zdrowy tryb życia i przywiązujących wagę do sposobu odżywiania.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • udział w Festiwalu Biegowym w Krynicy Górskiej,
  • strona www,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem Maliki i Piotra Sucheni (YouTube),
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych (publikacja).

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer