„Bitwa na drobiowe smaki”, czyli ogólnopolski konkurs kulinarny adresowany do uczniów szkół ponadpodstawowych, zrealizowany dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj.
Celem projektu było zmotywowanie młodych kucharzy do doskonalenia swoich umiejętności kulinarnych, zachęcenie ich do wykorzystywania mięsa drobiowego w codziennej diecie oraz podczas rozwijania swojej ścieżki zawodowej, zademonstrowanie oryginalnych i kreatywnych sposobów na wykorzystanie mięsa drobiowego i obalenie mitów na jego temat.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- przeprowadzenie eliminacji w 12 regionach Polski,
- organizacja ogólnopolskiego Wielkiego Finału,
- nagrody dla uczestników konkursu,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- nagranie i emisja na kanale YouTube eliminacji regionalnych i finału,
- Emisja w TVP 12 minutowej relacji z finału
- strona www,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów promujących konkurs.