Kampania dla konsorcjum firm „Koniarek” i „Pewniak i Spółka” zrealizowana pn. „Promocja certyfikowanych kiełbas i mięsa wieprzowego” miała na celu wypromowanie produktów wędliniarskich wytwarzanych w systemie jakości QAFP. Realizując projekt skupiliśmy się na zwiększaniu świadomości konsumentów na temat dostępności certyfikowanych produktów. Przekazywaniu informacji na temat systemów jakości żywności, takich jak Jakość Tradycja i QAFP. Nasze działania skupiły się również wokół zmiany trendów zakupowych i nawyków żywieniowych konsumentów.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- nagranie i emisja spotu reklamowego w telewizji ogólnopolskiej,
- udział w evencie Święto Róży w Kutnie,
- pokaz gotowania na żywo,
- udział w targach Salima (Czechy),
- nagranie i emisja spotu radiowego,
- strona www,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- kampania billboardowa,
- oklejanie witryn sklepów firmowych,
- oklejanie samochodów firmowych,
- sesja fotograficzna promowanych produktów,
- gadżety reklamowe,
- degustacje w sklepach firmowych,
- reklama prasowa,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.