Kampania „Promocja produktów z certyfikatem QAFP – kabanosy wieprzowe, salceson brunszwicki, mięso wieprzowe oraz trzoda chlewna”, prowadzona pod hasłem „Najwyższa jakość potwierdzona certyfikatem QAFP” to projekt zrealizowany dla konsorcjum firm – Zakład Mięsny „Wierzejki” J. M. Zdanowscy Spółka Jawna i Gospodarstwo Rolne Michał Grochowski.
Celem, który przyświecał niniejszej kampanii informacyjno-promocyjnej była próba dotarcia i przekazania wiedzy na temat produktów oznaczonych certyfikatem QAFP do jak najliczniejszej grupy odbiorców, stanowiących bazę potencjalnych klientów, czyli do osób w wieku produkcyjnym (18-64 lat), zwracających uwagę na jakość spożywanych produktów, które na co dzień zajmują się zakupami spożywczymi.
Realizując projekt, skupiliśmy się na zwiększeniu poziomu zaufania konsumentów poprzez informowanie ich o korzyściach płynących ze spożywania mięs certyfikowanych oraz podkreśleniu, że zarówno zwierzęta hodowane na mięso, jak i wytwarzane z niego produkty objęte certyfikatem, charakteryzują się najwyższą jakością, kontrolowaną na każdym etapie hodowli i produkcji.
Naszym celem było również zwiększenie rozpoznawalności znaku QAFP, tak, aby na stałe zakorzenił się on w świadomości kupujących i stał się ich pierwszym wyborem podczas codziennych zakupów spożywczych.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
- emisja spotu reklamowego w stołecznej komunikacji miejskiej (Metro i Tramwaje Warszawskie),
- strona www,
- kampania w mediach społecznościowych,
- banery web na portalach ogólnopolskich,
- nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego znanych kucharzy – Łukasza Konika i Sebastiana Cichego (YouTube),
- reklama prasowa,
- degustacje w sklepach firmowych,
- oklejanie aut firmowych,
- udział w XXVII Międzynarodowych Dniach z Doradztwem Rolniczym w Siedlcach,
- gadżety reklamowe,