Celem kampanii zrealizowanej dla Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol” w Grajewie była promocja czterech serów oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja – Sera Gouda, Sera Salami, Sera Złoty Mazur oraz Sera Królewskiego z Kolna. Realizując projekt skupiliśmy się na podkreśleniu zarówno walorów smakowych, jak i kulinarnych zastosowań promowanych produktów. Ponadto, w trakcie trwania kampanii, rozpowszechnialiśmy informacje na temat samego certyfikatu Jakość Tradycja oraz warunków, jakie musi spełniać produkt, by otrzymać konkretną certyfikację.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
- udział w targach SIAL PARIS,
- nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego znanych kucharzy – Łukasza Konika i Sebastiana Cichego (YouTube),
- strona www,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- nagranie i emisja spotu radiowego,
- reklama prasowa,
- sesja zdjęciowa,
- kampania billboardowa,
- banery web zamieszczone na portalach ogólnopolskich,
- streaming na żywo z pokazu gotowania,
- degustacje w sklepach wielkopowierzchniowych,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.