Kampanię promocyjną pt. „Promocja drobiu oraz obalenie mitów związanych z drobiem wśród słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku” zrealizowaliśmy dla naszego stałego Klienta – Związku Zawodowego Rolników Ojczyzna. Podjęte przez nas działania marketingowe miały na celu wypromowanie polskiego mięsa drobiowego wśród seniorów. Realizując kampanię zaprezentowaliśmy jej odbiorcom szereg rzetelnych informacji na temat promowanego gatunku mięsa, obalając mity krążące na jego temat w obiegowej opinii publicznej.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- strona www,
- konkurs kulinarny przeprowadzony za pośrednictwem dedykowanej strony www,
- kampania w mediach społecznościowych,
- reklama prasowa,
- banery Web – kilka milionów wyświetleń na portalach ogólnopolskich,
- wysyłka materiałów informacyjno-promocyjnych do 500 Uniwersytetów Trzeciego Wieku,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.