POLSKI DRÓB – ZDROWA PRZYSZŁOŚĆ SENIORA

Kampanię promocyjną pt. „Promocja drobiu oraz obalenie mitów związanych z drobiem wśród słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku” zrealizowaliśmy dla naszego stałego Klienta – Związku Zawodowego Rolników Ojczyzna. Podjęte przez nas działania marketingowe miały na celu wypromowanie polskiego mięsa drobiowego wśród seniorów. Realizując kampanię zaprezentowaliśmy jej odbiorcom szereg rzetelnych informacji na temat promowanego gatunku mięsa, obalając mity krążące na jego temat w obiegowej opinii publicznej.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • strona www,
  • konkurs kulinarny przeprowadzony za pośrednictwem dedykowanej strony www,
  • kampania w mediach społecznościowych,
  • reklama prasowa,
  • banery Web – kilka milionów wyświetleń na portalach ogólnopolskich,
  • wysyłka materiałów informacyjno-promocyjnych do 500 Uniwersytetów Trzeciego Wieku,
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer