Celem kampanii, zrealizowanej dla firmy Bialski Owoc Sp. z o.o., była promocja 24 odmian jabłek, uprawianych w ramach systemu jakości żywności, na rynku lokalnym, krajowym oraz na terenie Państw członkowskich UE.
Projekt skierowany był do grupy docelowej, którą stanowili mieszkańcy średnich i dużych miast, w tym głównie do kobiet odpowiedzialnych za zakupy spożywcze w swoim gospodarstwie domowym.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- udział w targach Fruit Attraction (Madryt),
- udział w targach Fruit Logistica (Berlin),
- udział w targach Food Expo w Herning,
- nagranie i emisja spotu reklamowego,
- streaming na żywo,
- film promocyjny,
- utworzenie i prowadzenie strony www,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- kampanie internetowe,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.