Kampania dla konsorcjum firm Białuty Sp. z o.o. i Sadpol Maciej Radecki miała na celu przedstawienie możliwie jak największej grupie aktualnych i potencjalnych konsumentów kompleksowej informacji o procesie produkcji i zaletach Majonezu Białuty, Soku Jabłkowego Zagęszczonego oraz jabłek, będących wyrobami charakteryzującymi się najwyższymi walorami jakościowymi. Działania marketingowe, przeprowadzone w ramach kampanii, miały na celu wypromowania nowych nawyków żywieniowych, polegających na spożywaniu produktów oznaczonych certyfikatami Jakość Tradycja oraz Integrowana Produkcja. Cel ten osiągnęliśmy poprzez działania polegające na przekazywaniu konsumentom rzetelnych informacji na temat ich walorów – zarówno prozdrowotnych, jak i smakowych.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- udział w targach Fruit Logistica w Berlinie,
- udział w targach Fruit Attraction w Madrycie,
- udział w targach Food Expo w Herning,
- nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- kampania billboardowa,
- pokaz gotowania na żywo z udziałem Tomasza Królikowskiego (YouTube),
- banery web zamieszczone na portalach ogólnopolskich,
- udział w Targach Bożonarodzeniowych w Warszawie,
- degustacje w sklepach wielkopowierzchniowych,
- oklejenia aut firmowych,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.