Z DROBIEM NA DECIE W INTERNECIE

Projekt zrealizowany dla Krajowej Rady Drobiarstwa skierowany do youtuberów miał za zadanie wypromowanie polskiego mięsa drobiowego podczas eventu Likes Festiwal w Gdańsku.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • wykonanie projektu i zabudowy oraz obsługa festiwalowego stoiska,
  • pokaz gotowania podczas imprezy Likes Festiwal w Gdańsku,
  • nagranie i emisja pokazu gotowania na kanale YouTube,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • gadżety reklamowe.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer