Kampania zrealizowana dla jednego z największych producentów mięsa indyczego w naszym kraju Bomadek Sp. zo.o., miała na celu promocję produktów oznaczonych certyfikatem QAFP. Działania przeprowadzone podczas kampanii skupiały się wokół kreowania trendów konsumenckich, opartych na przekazie o wysokiej jakości, właściwościach prozdrowotnych i walorach smakowych promowanych produktów, wynikających z pełnej kontroli procesu ich produkcji.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- degustacje podczas eventów sportowych i imprez plenerowych,
- udział w targach Polagra Food Poznań,
- udział w targach Warsaw Food Expo,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- nagranie i emisja spotu radiowego,
- nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
- nagranie filmu komercyjnego,
- nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem duetu znanych kucharzy – braci Budnik (YouTube),
- banery web,
- reklama prasowa,
- reklama outdoorowa na telebimie w Zielonej Górze,
- strona www,
- gadżety reklamowe,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.