NAJWYŻSZA JAKOŚĆ INDYKA W SYSTEMIE QAFP

Kampania zrealizowana dla jednego z największych producentów mięsa indyczego w naszym kraju Bomadek Sp. zo.o., miała na celu promocję produktów oznaczonych certyfikatem QAFP. Działania przeprowadzone podczas kampanii skupiały się wokół kreowania trendów konsumenckich, opartych na przekazie o wysokiej jakości, właściwościach prozdrowotnych i walorach smakowych promowanych produktów, wynikających z pełnej kontroli procesu ich produkcji.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • degustacje podczas eventów sportowych i imprez plenerowych,
  • udział w targach Polagra Food Poznań,
  • udział w targach Warsaw Food Expo,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
  • nagranie i emisja spotu radiowego,
  • nagranie i emisja spotu telewizyjnego,
  • nagranie filmu komercyjnego,
  • nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem duetu znanych kucharzy – braci Budnik (YouTube),
  • banery web,
  • reklama prasowa,
  • reklama outdoorowa na telebimie w Zielonej Górze,
  • strona www,
  • gadżety reklamowe,
  • opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych.

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer