WSZYSTKIE PRZEDSZKOLAKI LUBIĄ KURCZAKI

Kampania hasłem „Wszystkie przedszkolaki lubią kurczaki” przeprowadzona dla Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj. Głównymi założeniami projektu było propagowanie diety opartej na polskim mięsie drobiowym oraz utrzymanie wysokiego poziomu jego konsumpcji w naszym kraju. W trakcie kampanii skupiono się, przede wszystkim, na uwypukleniu korzyści płynących ze stosowania diety opartej na drobiu oraz na obaleniu mitów funkcjonujących na jego temat w polskim społeczeństwie.

Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:

  • wysyłka materiałów informacyjno-promocyjnych do 2000 polskich przedszkoli,
  • projekt i wykonanie zabudowy stoiska podczas Targów Edukacyjnych #kreaTYwni w Poznaniu.
  • strona www,
  • kampania w mediach społecznościowych (Facebook),

LEGENDARNY SMAK POLSKIEGO DROBIU

Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie),

ul. Mieszka I-go 6,
96-500 Sochaczew
tel.: 505 185 512,
tel.: 606 262 770,
tel.: 606 262 670,
tel.: 46 862 96 57

e-mail: biuro@it3.pl

skype: it3.pl-menadzer