Dla naszego Klienta – Krajowej Federacji Hodowców Drobiu i Producentów Jaj – przeprowadziliśmy dwie edycje kampanii pn. „Zwalczanie mitów wśród lekarzy o szkodliwości mięsa drobiowego”.
Celem, jaki przyświecał projektowi, była promocja polskiego drobiu wśród personelu medycznego oraz młodych i przyszłych mam. Założeniami kampanii było wzrost poziomu zaufania do producentów tego gatunku mięsa oraz przedstawienie członkom grupy docelowej, korzyści płynących ze stosowania diety opartej na polskim mięsie drobiowym.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- wysyłka do 2.500 szkół rodzenia i gabinetów ginekologicznych, materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących mięsa drobiowego i diety podczas ciąży,
- reklama prasowa,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- pokazy gotowania (YouTube),
- udział w XXXIII Kongresie Naukowym Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników w Warszawie,
- udział w XXXIV Kongresie Naukowym Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników we Wrocławiu,
- przeprowadzenie prelekcji na temat zdrowej diety opartej na polskim drobiu.