Działania informacyjno-promocyjne zrealizowane dla Związku Zawodowego Centrum Narodowego Młodych Rolników zostały przeprowadzone w dwóch polskich miastach – Warszawie (woj. mazowieckie) i w Krakowie (woj. małopolskie), podczas obchodów Światowych Dni Młodzieży.
Grupą docelową, do której kierowaliśmy przekaz kampanii, była młodzież, przez którą rozumiemy studentów oraz osoby uczące się i pracujące – prowadzące samodzielne gospodarstwa domowe, dokonujące zakupów i dysponujące własnymi środkami finansowymi.
Celem projektu było poszerzenie świadomości konsumenckich i zachęcenie konsumentów do zakupu i spożywania mięsa drobiowego, zwiększenie udziału procentowego mięsa drobiowego w sprzedaży restauracji obsługujących turystów i pielgrzymów oraz promocja pozytywnego wizerunku Polski.
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram),
- gadżety reklamowe,
- współpraca z restauracjami prosperującymi na terenie Warszawy i Krakowa,
- przeprowadzenie degustacji wśród pielgrzymów,
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie i kolportaż materiałów poligraficznych (informator).