Główną ideą projektów przygotowanych dla naszego Klienta – Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, było pogłębienie wiedzy konsumenckiej na temat korzyści wynikających z włączenia do codziennej diety polskich pomidorów uprawianych pod osłonami.
Projekt skierowany był do grupy docelowej dbającej o zdrowy tryb życia i prawidłowy sposób odżywiania, w tym do wszystkich potencjalnych konsumentów, a w szczególności osób decyzyjnych, odpowiedzialnych za zakup produktów spożywczych (głównie kobiet w przedziale wiekowym 25 – 54, dbających o prawidłowo zbilansowaną dietę swoich dzieci i wnucząt).
Główne założenia kampanii osiągnęliśmy poprzez wykorzystanie następujących narzędzi marketingowych:
- utworzenie i aktualizacja stron www,
- reklama prasowej,
- gadżety reklamowe,
- kampania w mediach społecznościowych (Facebook),
- emisja banerów internetowych na portalach o zasięgu ogólnopolskim,
- nagranie i emisja pokazu gotowania z udziałem znanego duetu kucharzy – Łukasza Konika i Sebastiana Cichego (YouTube);
- opracowanie graficzne i merytoryczne oraz wykonanie materiałów poligraficznych,
- reklamie outdoorowej w 37 lokalizacjach,
- udział w Dożynkach Prezydenckich w Spale,
- udział w Bitwie Pomidorowej,
- udział w XIX Dniach Ogrodnika,
- udział w Targach Invest Hotel.